Marketing vagy beruházás? Marketingberuházás!

A Marketing Szövetség rendezésében november 30-án interaktív workshopra várják az érdeklődőket  a marketingbe történő beruházások megtérülése, mérésének minél szélesebb körű vállalati környezetbe való ültetése témában. „Amikor néhány évvel ezelőtt New York-ban rábukkantam a Marketingmérések 50+ mutató, amelyet valamennyi vezetőnek ismernie kell c. könyvre, akkor úgy éreztem, hogy kötelességem e művet a GfK könyvsorozatában megjelentetni a magyar piacon is.  Az a szándék vezetett a könyv 2008-as kiadásakor, hogy valami igazán újszerűt emelek be a hazai marketing gyakorlatba, olyat, amelynek a vállalatoknál addig igen csekély szerepe volt. Azonban a tapasztalatok azt mutatják, hogy a marketingmegtérülések számítása ma sincsen a vállalatok menedzsmentjének fókuszában.  Ezért is kell ezt a témát feleleveníteni!” - mondta Kozák Ákos az MMSZ Elnöke, a GfK Hungária Piackutató Kft. ügyvezető igazgatója és egyben a workshop egyik előadója.
+ részletek és jelentkezés az MMSZ oldalán

 

Marketing tudástár

Hasznos információk ügyfeleinknek

partnereink

webtárhely, domainregisztráció, szerverhosting,
virtuális szerverbérlet

információtechnológiai és rendszerfelügyelet

online média sales partnerünk

 

Hívjon minket!

Szeretné láthatóbbá tenni weboldalát? Felpezsdítené üzletét? Keressen minket munkaidőben elérhetőségeinken vagy válasszon csomagajánlatainkból!

Ügyfélszolgálat:

Hétfő - csütörtök: 8-16H

Telefon: +36 30 520 3122
E-mail: kozpont@marketinggroup.hu

You are here Marketing hírek és események Események, rendezvények Marketing vagy beruházás? Marketingberuházás!